Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

понеделник, 22 ноември 2010 г.

Снимков материал от една семейна вечеринка


В тази статийка смятам без много думи да покажа не до там съвършената ми вечеря за Денят на Християнското семейство... Не се справих с декорацията (както винаги - аз никога не се справям - все не ми стига времето!!!), така както ми се искаше, нито с предвидения карвинг по храната, но пък всичко беше добре "изкулинарствано", имаше настроение и най - важното е, че всички бяха доволни...Освен аз естествено... нали съм вечно недоволна от себе си...
Така това е масата...Семпла, доколкото златистито може да се нарече семпло...
Ето я и допълнителната маса с менюто...
И за финал няколко наистина безценни усмивки, за които си струва да живееш. Обичам ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар