Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

вторник, 30 ноември 2010 г.

... защото аз искам да бъде такъв...

Събудих се... Щастлива, естествено! Устните ми инстиктивно се разливат в усмивка всяка сутрин... Но слънцето отново го няма... "Сигурно, защото е много рано" - си казах. Не искам никога вече да се събуждам без светлината на деня!

И ето ме - косата на опашка, спортното екипче, "матаронки", слушалките в ушите... Забързано крача към морето... Вятърът настоятелно се стараеше да ме откаже от малкото ми приключение... Може би искаше да изгони и мислите от главата ми... Безуспешно, разбира се! Всичко е в мен, никой и нищо не може да спре процеса и вечния разговор между мен и мислите ми.

Подтичвам си... Животът е хубав, но само като го живееш...така! Когато правиш, онова, което искаш... Начинът, по който се чувствам в такива моменти не може да се пресъздаде с думи - той е уникален и прекалено личен... Усещането за свобода, за безгрижно дихание ме пренася в света на мечтите, където е и моят малък и уютен рай...
Неусетно бях вече стигнала до целта. Трябваше да изпълня планираната си минута почивка, но... погледнах морето... толкова сиво, самотно и дори тъжно. Приближих се... Опрях се на студения пясък и той ме погълна в хладната си прегръдка... Отдадох му се и забравих... Минутата преля в минути, празнотата ми се изпълни... Студеният пясък ме прегърна като приятел и усетих как самотата изчезна... От морето, от студения пясък, от плажа,от града, но и от мен самата... Хармонията се разпиля над всяка песъчинка, тишината бе споделена. Мислите също се разпиляха... Спокойствие...
Отново подтичвах, но този път със силата на пълното си сърце...Осъзнато щастлива! Животът наистина е прекрасен, защото аз искам да бъде такъв!

Няма коментари:

Публикуване на коментар