Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

вторник, 9 ноември 2010 г.

"Една незабравима Коледа - 40 дни, 40 нощи към успеха"


Има моменти от живота, в които се чувстваме леко безполезни и някак изтърваме нишката...За мен този момент е точно такъв...Не искам да потъна в дупка, не искам да се отдавам на отчаянието...И в този дух реших да си поставя цел, която да ме крепи и перфектната и реализация да ми даде онова щастие от успеха, което толкова много ми липсва...А ето я и моята нова цел: Да направя Коледа незабравима за мен и моето семейство, като за постигането и отделя 40 дни и нощи - 15.11.2010г. - 24.12.2010г. - дните на Коледния Християнски пост. От години спазвам поста, от години все мечтая за тази неповторима и уютна Коледа, но все времето ми не стига да направя нещата точно както аз ги искам - все нещо не успявам. Но не и сега! Сега разполагам с достатъчно време да планирам и реализирам всичко до най - малката подробност, такова каквото да ме накара поне веднъж да се почувствам доволна от себе си, от това, което аз съм създала.

И така идеята е следната: всеки ден да правя нещо по реализацията на празничната нощ - украса, подходящно няколкостепенно меню, декорация на Коледната трапеза, старателно проучване на традициите за празника, избор и покупка на подаръци за най - обичаните хора, картички за близки и приятели...Времето до 15.11. възнамерявам да използвам за едно наистина голямо почистване на дома, като в неделя на 14.11. на заговезни ще поставя поне част от коледната си украса.
И накрая да не забравя: Всеки трябва да е щастлив в своя малък рай! Enjoy!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар