Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

петък, 28 ноември 2014 г.

Ръчно изработени коледни картички кутийки

Време е за любимата ми Коледа! Всъщност аз я мисля още от септември, но.. Поради множество ангажименти и аз съм до никъде с подготовката за КоледКата ми.. Изработих няколко картички кутийки, но всички отиват на коледния базар и съответно все едно нищо все още не съм си направила. Реших да ги покажа и тук, за да споделя с вас коледния си дух, въпреки физическата ми невъзможност да направя празнично ежедневието на моето семейство. Специални благодарности на Силвето, която ми помогна да разбера, че блогът ми не е съвсем безполезен и има хора, които обичат красотата колкото и аз... Благодаря ти, Силве, ти усмихна днешния ден за мен!















7 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Много коледни прегръдки от мен, Жени! Аз трябва да ти благодаря, защото благодарение на постовете и снимките си, ми показа че Коледа наистина може да бъде прекрасна и в нашите домове, и коледния дух да е сред нас, а не само в дизайнерските предания и американските филми, които гледаме. Вдъхновяваш ме, да се опитвам и аз да създам такава Коледа за мен и семейството ми :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Петя Железова, благодаря Ви от сърце!
      Силве, и ти си коледно джудже и аз знам, че ако вложиш сърцето си в нещо, няма как то да не се получи! А и да ти кажа с нетърпение чакам да видя нещо от теб. Бих те поканила в една много приятна групичка във FB за аранжиране на маса - Аранжиране на маса. И последно - от много малка родителите ми ми казват Ева, приятелите също ;) Мисля, че можем да бъдем приятели. Целувки, джудженце!

      Изтриване
    2. Обожавам трибуквени имена, и затова с радост ще се обръщам от сега нататък към теб, с прекрасното - Ева!

      Изтриване
    3. Силве, снощи попаднах случайно на блога ти, по точно преглеждайки постовете в групата "Скрапбукинг" във ФБ. Не знаех, че се занимаваш с ръчна изработка и многоо ми харесаха тези твои вкусни торти! Но нали съм голяма хакерка, не бях напълоно сигурна, че блога е твой, мноого много съм зле :) Та прекрасни неща правиш, тортите ти са уникални, никога не бях виждала някой да ги прави по този начин - наистина страхотни!

      Изтриване