Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

четвъртък, 27 ноември 2014 г.

Моите картички - кутийки за рожден ден

Ехооооо, има ли някой в къщи?! Мисля, че съвсем забравих за нещастния си блог през тази година. Изцяло съм погълната от хобито си и то е единствената ми форма на живот - чрез него буквално дишам! Най - сетне се престраших да покажа моите съкровища и тук и съвсем да избягам от идеята на блога си, мисля, че вече трябва да променя името му на "Миш маш", ама повече миш, или маш.... И аз не знам! Без повече предисловия, ето ги и тях - моите сладурчета! Това е новата ми серия картички кутийки, чиято концепция е една и съща, но цветовете ги преобразяват в напълно различни една от друга.







3 коментара:

  1. Радвам се, че отново си тук. Картичко-кутииките са супер, не мога даже да си избера фаворит :)
    P.S. В очакване съм, да ни залееш с коледно настроение :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Силве! Надявам се да успея да си открадна малко време, за да покажа разни лесни изработки на украси за коледната маса. И да ти издам една тайна: нямам търпение да бъде Коледаааа! Прекрасна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Търпение съм сигурна,че нямаш, но съм точно толкова сигурна, че идеи не ти липсват :)

      Изтриване