Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

събота, 28 април 2012 г.

Великденски преживявания

   Малко съм позакъсняла, но все пак държа да ви покажа великденската си емоция. Тази година реших да не си купувам нищо като украси за Великден, използвах само това, което имам и това, което мога сама да си изработя. Цветово избрах циклама и бяло, защото е свежо и мен лично ме зарежда с много енергия. Кулинарните ми творения не бяха много на брой, но наистина не съжалявам, не и този път. Нещо повече - доволна съм от себе, този път наистина се справих и се гордея. Готвих само 48 часа и изработих няколко весели гирляндчета, поставки за чаени свещи от хартии и малки картички с имената на гостите. Това е - както се казва малко, но от сърце. За мен и семейството ми беше прекрасно!














     

3 коментара:

  1. Възхитително, очарователно,прекрасно!!!
    Удоволствие бе за мен да се насладя на споделения уют и красота!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Вили, благодаря ви! Удоволствието бе изцяло мое! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно, тези снимки, макар и само от екрана на компютъра ме изпълват с топлина, уют и нежност.

    ОтговорИзтриване