Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

петък, 20 май 2011 г.

"Книгата на живота ми"


   Танцуващи сребристи буквички по дебелата и черна кожа, грижливо вързана детска панделка с две ушички... без катинар и без ключе... книгата на живота ми... Отворена, прочетена, с магическо мастило, без рисунки, леко смешна, малко тъжна... като мен. С две корици, с много заглавия, с едно лице...
   Всеки ден е страница, всяка емоция е абзац, всяка усмивка е буква, всяка сълза е многоточие. С магическо мастило написах душата си, то изсъхна и тя изчезна... също като него... Върху изписаната страница сложих двуеточие и затворих скобичката и стана усмихната буквичка...
   В началото записах вярата...Детската вяра в слънцето, в живота и в хората... Но мастилото изсъхна...
    После добавих любов... Любовта към слънцето, живота и към хората... Двуеточие и затворена скобичка...
   Накрая нарисувах надеждата... Но мастилото ми свърши... Издрах листа, оставих следи, видими само под ъгъл, под ъгъла на душата ми.
   Тя е отворена - не пази тайни, не разкрива истини, не съдържа мъдрости, тя е книгата на живота ми. Прочети я, ако можеш! Прозрачното мастило се чете в очите ми, двуеточията и скобичките са в сърцето ми, следите са лабиринтите на душата ми... Намери я... ако можеш!
   Защо ми е книга тогава? Щом подобно на охлюв нося всичко със себе си...


Няма коментари:

Публикуване на коментар