Добре дошли

Добре дошли във вълшебната работилничка за красиви мечти на едно джудже... Тук едва ли ще намерите нещо полезно, но със сигурност ще разберете, че не сте сами... никога!

четвъртък, 3 ноември 2011 г.

Различните - различно се обичат

   ...Различна съм... и шарена, и дива... И цветна, и черно - бяла картина. Недовършен стих и римувана строфа... Непредсказуема, нелогична, трудна, дори нерешима задача...И хикса, и игрека  в неопределена система...Излишно весела, пресилено тъжна... Безлична и обезличена, но винаги горда... Размазан грим и изгладена риза... Африка и Антрактида... И грозното пате и белия лебед... Библейски канон и ерес отровна... Подредена къща и цигански табор... Константа и вектор с начало, но без посока...Изморен амбулантен търговец и пияница в кръчма... Грешна посока и компас - спасител... Покорна, но неукротена... Изгубена, намерена, но неоткрита... Твоя, чужда, обща... Желана и отхвърлена след употреба.... Отворена, прочетена, но неразбрана книга... Погребана, но изпълзяла жива... Нежна магия и природна стихия...Съвършена и съвършено грешна... Различна съм... а колко всъщност съм еднаква...  Живеят в мене всички други и всяка има свой спектакъл, човешка жажда за изява! И най вече - каквато съм, такава!!!
   Обичай ме - не казвам, че е лесно - различните - различно се обичат!




3 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. ;) Амиии просто е тя - малка иронична запетайка, вечна опозиция, невидим апостров, дразнещ коректив, карикатура на съвременна жена... списъкът е твърде дълъг... "Когато искам съм различна, когато трябва съм една и съща..."

    ОтговорИзтриване
  3. ехххх,че сложно........но пък и.........заинтригуващо

    ОтговорИзтриване